Bacillerna har hoppat till mig!

Host och harkel, Ebbas monster-förkyldning har nått mig. Jag som annars inte är det minsta mottaglig och ALDRIG blir sjuk eller förkyld.
Ingen fara med mig hittlls men känner det river i halsen och tjocknar på i bihålorna, nåväl bara det stannar där.
Ebba var feberfri idag med bara lite förhöjd temp så imorgon hoppas vi hon ska vara helt fit for fight igen.
Dock håller jag hemma från dagis en dag till, onödigt och smitta ner andra.
(finns inget mer respektlöst som förälder och skicka halvkrassliga barn, varken mot eget eller andra barn)

Myser ner i sängen jämte hundarna och  Hugo och hoppas han bjuder mig på mer sömn än de 4-5 jag fick inatt.

Nyvaken och febrig Ebba med finaste Tilda.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0