Den tjugoförsta mars.

Två veckor avklarade nu med viktväktarna och 2,8kg ner. Det får jag faktiskt var nöjd med även om jag hoppats på liiite mer. Men har ju ätit som vanligt och unnat mig både chips och dipp på helgen så nästan tre kilo och ändå kunna äta lite godsaker är inte dåligt.

Dagen ser lovande ut, det är ljust och lite blått på himlen. BVC besök står på schemat för lillen och jag tänkte unna mig nån suschi till lunch så jag slipper tokstressa med lunchen idag.
Fortsätter vädret vara bra så får vi röja upp det sista på uteplatsen och ta oss en rejäl promenad.


I helgen hoppas vi pappsen/morfar är frisk så vi kan ta en heldag ute på landet med massa mys och utevistelse.


Kommentarer
PATRICIA - Wiljas & Novalies Mamma.

Tack för kommentaren som du lämnade..<3

Det är verkligen inte rättvist! någon så liten :(

Kramar.

2012-03-21 19:09:35
URL: http://mammasangel.blogg.se/
Amse

Inte pappilappsen då :)

2012-03-21 19:26:15


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0