Jag gjorde det mellan alla vardagsbestyr.

Magsjukan har börjat komma till dagis och inte en chans i helvete att vi chansar med den. Så nej en hemmadag blev det. Massor av roliga sysslor gjorda, ja vikit en hel tvättkorg med tvätt (För att sedan fylla den igen med ny smutstvätt) Diskat berget av disk (som ännu en gång börjar fyllas) Och dratt dammsugaren över golvet, dessa vardagssysslor, hur mycket man än försöker hålla ordning så blir det aldrig riktigt rent. Dessutom är jag en sådan som gömmer in all skit där det inte syns! Lådor, skåp - You name it!

Annars har vi besökt vetrinären med hundarna. En hormonspruta för Chezter så man slipper ha stenkoll på dom av rädsla för att de ska försöka para sig. Sen hade Tilda fått en rejäl öroninflamation också så det blev örondroppar för henne.

Vet ni? Jag klickade mig in och blev medlem på viktväktarna online. Och det är en hel djungen så önska mig lycka till!

Dagens:

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0