Mitt resultat.

Jag har ju helt glömt att uppdatera er om att jag faktiskt blev medlem på viktväktarna. Inga möten för min del utan jag kör själv med hjälp av appen.
Och ja resultatet efter en vecka var -1,5kg!
Det är jag faktiskt jättenöjd med med tanke på att jag äter vanlig mat fast mindre och lär mig prioritera.
Ammningen har inte påverkats ett skvatt, Hugo äter lika ofta som innan och verkar inte mer hungrig nu än tidigare.
Så den mängder jag äter och de points jag har att röra mig med är alltså lagom för att både tappa vikt och samtidigt ha kvar mjölk i tuttarna till Hugo ;)

Hoppas det fortsätter såhär. Så skönt att inte ha massa "förbjuden" mat utan att kunna äta som vanligt.
Enda minuset är la att man måste skriva ner ALLT i telefonen, men men hellre det än att sitta själv och räkna.


Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie ♥

sv: ja det är ju värt det fast det är extremt jobbigt :P

2012-03-15 20:12:11
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Rebecca

Va hungrig jag blev av den bilden

2012-03-16 14:25:49
URL: http://Staaaacey.blogspot.com
Viola 22årig tvåbarnsmamma

Vad härligt att det funkar!



Svar: Oj, ja det är ju väldigt olika det där. Min har vägt runt fyra kilo när de varit fyra månader, men så har de också alltid varit mini och i bästa fall ledigt på nedersta kurvan men ofta under den också vilket ju inte är helt normalt så vi har ju kämpat lite med det.

2012-03-16 21:00:35
URL: http://mummyfied.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0