Mitt tillfälle att njuta lite extra.

Kvällsmaten är i magen och jag ligger här helt slut efter en heldag hemifrån. Besökt lekplats och försökt skaffa färg om kinderna. Hugo var lite mer nöjd att  vara uppe ur vagnen idag, fortfarande bra mycket gnälligare än inomhus men ett steg i rätt riktning.
Fortsätter traggla på med viktväktarna, är nöjd med mina framsteg men kan tycka det känns som lite mat man äter ibland. Men det beror på att jag inte har tid och sitta länge vid bordet. En sisådär tio minuter efter jag ätit så känner jag mättnadskänslan infinna sig, så jag vet att det jag äter räcker.. Tiden att sitta stilla i lugn och ro och äta därimot finns inte riktigt.
Förutom till kvällsmaten då båda barnen sover, så av den njuter jag lite extra.

Tack alla som lämnar avtryck och fina ord, alltid lika kul att kika in och mötas av det <3


Kommentarer
REBECCA

åh, va gott det såg ut!

2012-03-23 12:22:52
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/
Monia - mamma till Tuvalie ♥

sv: haha jaha, ja alla barn är olika ;)

2012-03-23 17:02:55
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0