Mycket död på kort tid.

Inatt skedde ett mord i denna stan. Alingsås är litet och sånt SKA inte hända här. (självklart ska det inte hända någonstans men i små städer är ju sannolikheten mindre)
Offret var en kille som jag för många år sedan hade ihop det med ett tag, den som gjorde det vet jag också vem det är.
Spelar ingen roll att man inte umgicks med han nu, det biter ändå på ett annat sätt när någon som man på någotvis haft en historia med.

Försvunna Pierre i Göteborg var tex en jag och en tjejkompis hade kontakt med och träffade vid fåtal tillfällen som yngre. Man vet vem människan är och man lider så otroligt med deras familj.
Nej nu håller vi alla tummar och tår att Pierre återfinns i livet.

Det har varit alldeles för mycket död det senaste..

 


Kommentarer
Clara

Åh hu!! Va otäckt!! Vet man varför han ansåg sig ha rätt att ta hans liv?

2012-03-11 07:04:13
URL: http://cklaris.blogg.se/
Hanna - Mode, smycken och min vardag

Så hemskt!

2012-03-16 17:20:20
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0