Att ha familjen nära.

Vädret beräknas vara sämre framöver tyvärr så vi tig vara på och badade sista fina dagen igår. Hos min systers pappa finns nämligen en pool på gården, tempen i den visade 22 grader men jag antar det var betydligt kallare under ytan. Trots att Ebba hackade tänder som jag vet inte vad så frös hon minsann inte och ville bada länge. På bilden nedan ser man hur hon kniper med läpparna för att hon inte ska hacka och få bada ännu en stund till. Hugo och jag låg nöjt där uppe och tittade på när de andra badade.
Att brorsan kom och hälsade på sen med gjorde ju det hela ännu bättre, Ebbas största idol här i livet.
Är otroligt tacksam jag har min familj så nära!




Kommentarer
clara *författaren*

Sicka härliga bilder!

2012-05-29 09:27:37
URL: http://cklaris.blogg.se/
Linda-Mamma till Alfred

Åh vad mysigt. Ja att ha egen båt är underbart!

Nämen där skall väl inte den där båten ligga den skall ju vara i havet nu;)

Trist att vädret skall bli lite sämre nu dock=(

2012-05-29 19:01:13
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Olivia

Det var roligt :) får hoppas att det kommer fler sköna dagar i sommar!

2012-05-29 21:15:36


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0