Barnvagnsjungeln.

Vi är på vagnjakt! Har nu en brio som funkat kanon men kanske inte varit i det allra nyaste laget om man säger så. Men 400kr när pengarna inte fanns var den helt klart värd. Nu dock när Hugo vill börja sitta i vagnen så känner jag att den är inte smidig för fem öre. Den är jobbig att fälla upp och ner och han ser helt enkelt inte ut att sitta bra i den. Tung och jobbig och köra är den dessutom också.
Är på jakt efter en vagn med två svängbara hjul där framme som ändå går att låsa om man skulle vilja. Egentligen vill jag ha en sån sits som är ergonomisk och som man tippar hela alltet för att ha i olika ställningar. Blocket har en hel djungel men vi varken kan eller vill betala så mycket.
Nu har vi hittat en tetuonia med blommiga mönster som går i färgerna brunt och blått. Svängbara hjul och massa tillbehör. Sitsen är inte den jag egentligen önskar men vi funderar på att slå till, riktigt välvårdad och knappt använd.
Syrran har iaf vart i farten och sytt en uggla till Hugo som han kan ha i sittdelen. Helt underbart att ha en sån kreativ syrra och få massa av dessa fina och unika ting!
(Ni kan beställa billigt av henne om ni vill, egna önskemål eller se på sånt hon redan gjort tidigare. Såsom tex bakverk,filtar,nallar osv. Hon finns på dellischdesign på facebook)


Kommentarer
Anonym

Har själv en teutonia och är jätte nöjd! Smidig att köra :)

2012-05-10 07:38:47
Stina

Jag blev förvånad själv när ja fick på mig dem. Me Hugo va ja mig själv redan på bb, smal som en pinne! Nu e ja inte så smal, lr jo, ja har smala ben som gör att inga braller passar... Men skulle verkligen behöva träna! E så slapp i kroppen lr hur man ska säga..

2012-05-10 20:53:22
URL: http://stinaohugo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0