Djurparksbesök.

Söndag och ÄNTLIGEN skiner solen igen, och det kommer passande eftersom jag tar barnen och tar en bussresa till Boråsdjurpark tillsammans med massa mammor från en mammagrupp jag gick i när Ebba var liten.
Känns alltid lite smånervöst att ge sig ut på sånt när man är van att göra det med ett barn, och nu helt plötsligt har man två.
Hugo envisas ju med att enbart vilja ammas fortfarande därför hängde det rätt mycket på vädret om vi kunde följa med.
Tar med mig min bärsele , för att sitta i vagn en heldag kan knappast vara någon höjdare.
Ska bli mysigt iallafall, jag uppskattar att strosa runt och titta på djuren lika mycket jag som Ebba tror jag.
Sådan mor sådan dotter...

Bilder från förra årets resa, helt plötsligt slår det mig hur stor faktiskt Ebba blivit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0