Första maj och pigg!

Jag säger godmorgon lika pigg som vanligt. Eller ja det där med pigg går ju och diskutera eftersom man vaknar massor av gånger per natt, men jag har iaf inte hållt mig vaken pga festligheter. Måste säga att jag inte saknar att  vara ute och ränna det minsta, jag har liksom haft min beskärda del av det.

Idag tänkte vi packa ner picknick och köpa en engångsgrill och dra ner och spendera hela dagen i Nolhaga (kombinerad lekplats och liten mini djurpark för er som inte är härifrån) Ska försöka ragga med så många som möjligt för det är alltid roligare om man är ett stort gäng.

Dags att fortsätta surpla kaffe och ta hand om min febriga pojke.
Första maj, någon som ska våga bada? ;)

Iphone bild som fångar nuet:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0