Frukostrutiner.



Jag förstår inte hur ni gör det! Den där mysiga frukosten som man ser bilder på. Ställer ni upp allt och knäpper fort som tusan?
Har ni ens barn?
Haha här är frukostrutinerna något annorlunda. Först tjatar Ebba om att hon är hungrig när klockan är sex, när frukosten någon timma senare serveras så är hon minsann alls inte hungrig och man får ha tur om hon pillar i sig lite.
Hugo sitter jämte och bankar med händerna i bordet och kletar rån precis överallt, och jag har tur om jag hinner slänga i mig maten. - Småbarnsmorsa, javisst!

Kommentarer
Malin - mamma till Alice och Lowe, lillasyster i magen! <3

Hahah, det där känner jag igen! :D

2012-05-28 12:32:04
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Viola

Det undrar jag också! Hur orkar folk äta sånna där frukostar á la lyxhotell vanliga vardagar, eller ens överhuvudtaget? Jag är aldrig sugen. barnen äter bara mitten av mackan och det är fil över halva bordet. Mysigt värre ;)

2012-05-30 16:46:31
URL: http://vimorina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0