Hugo

Okej här blev det morgon 05:20 och Hugo tycks vakna tidigare och tidigare trots tappra försök om att få ligga och dra sig till 06:30.
Haha tänk att man tycker det hade vart rena lyxen att få sova till 07, tiderna förändras minst sagt när man får barn.
Helt underbart på alla sätt och vis , men det där med och sova kan man glömma. Eller ja mina barn prioriterar inte den delen iallafall. Har fått höra x antal gånger om hur aktiv Hugo är ifrån BVC och Ebba var likadan som liten.

Tänk att min grabb inom några dagar är ett halvår. Förstår ni 6 jäkla månader har redan flugit förbi och jag har inte hunnit med i svängarna alls!

Lite Hugo:

- Gillar inte mat, alls faktiskt. Eller jo banan eller välling går ner men inga purer trots att jag envist lagar och försöker erbjuda. Ingen burkmat här inte, framförallt för det är så himla dyrt!
- Lätt road och nära till skratt.
- Älskar att se Ebba och drar gärna i håret eller tar tag i kinderna och äter upp personen framför.
- Rullar från olika håll.
- Sitter inte, försöker då inte krypa.
-Tandlös liten skrutt <3


Framför allt älskad till tusen!



fallskärmshopparen

Kommentarer
Anonym

Han e ju så galet söt

2012-05-14 11:36:06
Clara

Han ser då inte det minsta trött ut iaf. :-) Tänk va tiden går fort, snart börjar dom skolan och vem vet allt de kommer hitta på!

2012-05-14 20:05:23
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0