Inget vettigt alls.


Oväder drog in över oss igår. Blev inte så illa som det såg ut men jag hade vart tacksam om allt regn och sånt som envisas med att komma kommer kvälls eller nattetid så man ändå på dagarna kan vara ute mesta möjliga tid av dagen.
Jag menar imorgon står det att det ska vara 7 grader, det är ju förtusan inget man vill ha nu?
I helgen väntas besök av Johans syster och engelsktalande pojkvän, kul med besök men mindre skoj med engelska. Fullkomligt HATAR att prata engelska och undviker i största mån att använda det språket, haha jag kan men jag bara tycker det är grymt pinsamt.
Städning står på schemat under förmiddagen, tycker inte man gör annat men ändå blir det smutsigt och rörigt på två röda.

Kommentarer
Amse

på teneriffa gick det ju bra för dig, i nyktert tillstånd :P

2012-05-31 17:35:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0