Jag kan inte.

"Jag kan inte sova" Så lyder det här hemma varje kväll ifrån Ebba. Dock somnar hon alltid men det har börjat ta lite längre tid och lägga henne det senaste. Hon vrider och vänder på sig och vill helt enkelt inte slappna av. Ja båda våra barn ogillar sömn. Nästan som ett slag i ansiktet när man överallt läser och ser hur bra andras barn sover. Jag vet vi gör alla rätt för att ha en fungerande sömn. Barn är olika och man ska inte jämföra jag vet, men man kan inte låta bli..

Hade mer än gärna krypit ner och sovit på Ebbas rum, mysigt ju!


Kommentarer
Syster!

Nea har den senaste tiden krånglat lite när vi ska lägga henne med.. vrider å vänder på sej å kommer inte riktigt till ro :/ och dom senaste nätterna har hon vaknat å gnällt å kommit över till våran säng :/

2012-05-06 21:33:55
Stina

Precis sådär låter det från Hugo i perioder. "Ja kan inte varva ner. Ja kan inte somna i kroppen." osv är vanliga meningar. Dock somnar han alltid ändå..

Tror att det hör till deras utveckling! Precis som: mina ben e trötta, ja orkar inte gå..

2012-05-07 09:29:17
URL: http://stinaohugo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0