Sommarväder=underbart!

Dagarna flyger iväg i ett himla tempo när vädret är så här skönt. Att vara ute hela dagen gör verkligen att timmarna bokstavligttalat springer förbi.
På eftermiddagen när man kommer in har man dessutom sådär riktigt trötta och smutsiga barn. Haha frisk luft fungerar tyvärr inte för Hugos eller Ebbas nattsömn, de blir bara dåsigare innan läggdags.
Har haft ännu en såndär helvetes natt med lillen, en gång i timman under hela natten har han vaknat och jag undrar återigen vad som är fel för honom? Han njuter ju knappast av att vakna så ofta heller.
Planerar iaf att vara ute även hela denna dag, man ska ta vara på dessa dagar!

Sen måste jag få en spark i arslet o ta tag i det här med viktnedgången och träningen igen, för har nästan struntat helt i det eftersom jag väger vad jag gjorde innan jag blev gravid med Hugo. Istället för att kämpa de sista kilorna jag vill ner så blir jag bekväm.
Kom igen, peppa mig. Vi peppar varandra. Och återigen, massor av läsare men nästintill inga komentarer - skärpning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0