Strandpremiär.

Första dagen på stranden - Check!
Förstår ni hur underbart? Ebba springer omkring och leker i vattenbrynet och leker vid närliggande lekplats, jag sitter på en filt och försöker desperat lapa sol medans Hugo sover i vagnen. Självklart tar han bara powernaps så det blir inte många minuter innan jag får gå till skuggan men ändå, vem vill liksom missa något sånna här dagar?
Nej jag njuter till fullo när solen skiner, en riktig sommarmänniska som ni kanske redan förstått.
Solen ska fortsätta lysa nu de närmaste dagarna och jag kommer spendera varenda minut jag kan utomhus så jag slipper deppa ner mig totalt när det välbekanta regnet återvänder.

Natti<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0