Tacka vet jag för kill på ryggen.

Helt glömt att berätta att i fredags var jag iväg 1,5 timma utan barn. Fick ju som sagt presentkort när jag fyllde år och det la jag på en helkroppsmassage och vaxning av ögonbryn. Deubut för bägge delarna! Vaxningen gick förvånadsvärt smärtfritt och det skulle jag absolut kunna tänka mig göra igen.
Helkroppsmassage var helt okej, men kanske inte riktigt min grej. Allt jag låg och tänkte på var om Hugo skulle bli hungrig när jag va iväg och jag njöt inte helt fullt ut heller. Tacka  vet jag om man kunde betala någon för att killa mig på ryggen en timma.

Väntar fortfarande på svar från mitt cellprov. Ringde gyn i måndags för o fråga men dom hittade inte svaret(!?) Fick lovat att de skulle ringa eller skicka något men inte ett knyst.
Blir otroligt irriterad på att inte vara prioterad när jag tydligt förklarade min oro för en eventuell operation till. Nej imorgon är det jag som ringer och säger till på skarpen!!


Kommentarer
Amse

Du med ditt jävla killande alltså :P

2012-05-13 19:36:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0