Torsdags morgon.

Det luktar otroligt gott och sommrigt här hemma av en bukett syren som min vän kom förbi med häromdagen. Älskar dom där blommorna, det luktar på något vis sommarlov. Jag minns i mellanstadiet när man tillsammans gick och plockade blommor för att pynta skolgården inför avslutningen, ja då var det just syrener och även lupiner man plockade.

Försöker vakna till liv genom kaffet här hemma, funkar inget vidare idag faktiskt. Inatt försökte jag nämligen ge Hugo vatten ett par gånger istället för att amma. Men nja den lätta gick han inte på, fast en gång funkade det faktiskt och jag fick sova någon timma till innan det var dags för matning. Esch jag vill inte sluta amma än på ett par månader, haha och än äter han ju inget annat så jag har la inget val ändå.

Ha en underbar dag i solen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0