Han vet inte vad som väntar och tur är väl det!

Måndag morgonen började med tandvärk, ja min visdomstand är på väg upp och jag tror inte den kommer få plats faktiskt. Hela höger sidan av ansiktet värker, men jag står ut ett par dagar till och ser om det ger med sig istället för att bli värre.
 
Idag är det då dags för Texas att kastrers (äntligen!) Han har de senaste börjat kissa inne och är mer vild än tam. Jag hoppas verkligen en kastrering får bukt på problemet och att han lugnar ner sig lite när han sedan kan få vara ute mera. Stackarn vet inte alls va som väntar, han springer kring bena och väntar på en frukost som han inte kommer få. (De ska ju inte äta på fyra timmar innan de sövs)
Kommer säkert gå bra, men lite jobbigt är de allt och få hem dom alldeles groggy efteråt.
 
Dags att försöka göra sig ordning lite så man ser aningens piggare ut ;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0