Helgen är över ännu en gång.

Helgen är återigen över, de går alltid så himla fort..
 
Imorgon sparkar vi igång en ny vecka med allt vad det innebär. Höstlovet är slut för Ebba och vi ska återigen tillbaka till dagisrutinerna, jag som tycker det vart bekvämt att ha henne hemma och slippa stressa för de tre timmar hon får vara där. Skönt för henne att komma hemifrån lite och vara med kompisarna och slippa mamma lite dock kan jag tänka mig ;)
Planerar att börja baka inför Hugos ettårskalas, ja lika bra att göra lite då och då än att stressa i slutet. De är ju bara två veckor kvar tills han är ett, hur är det möjligt?
 
Bjuder på en bild från gårdagens trerätters som vi gjorde här hemma tillsammans med min kompis. Bruschetta till förrätt, potatis i ugn och kött till huvudrätt (lax till mig eftersom jag är vegitarian) efterrätten blev en pannakotta med bär, helt klart godkänd middag alltså. Jag drack tillochmed ett halvt glas vin, ja och det är verkligen kors i taket eftersom jag senast drack 2010..

Kommentarer
Ida Nilsson

å mums vad gott det ser ut! Ja vad fort det går, min Edwin blev 1år idag.

Svar: Ja de går såååå fort! Grattis söta Edwin!
Emmelie

2012-11-04 23:03:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0