Lördagen i stilla lunk.

Godkväll.
 
Här har lördagsmyset satt igång. Ljusen är tända och de flesta lampor är nedsläckta. Hugo har precis somnat och jag och Ebba sitter i soffan med en skål popcorn och myser framför Scooby do, denna tiden när lillebror sover brukar jag försöka ta vara på ordentligt eftersom det är enda stunden om dagen då de bara är jag och hon.
 
Annars har dagen gått i stilla lunk faktiskt, inte hunnit med något speciellt mer än en vända på stan och besök av min söta lilla systerdotter så kusinerna kunde leka ett tag.
Jag som gillar när det är fart och fläkt får väl lite smått panik på sånna här dagar då allting bara lunkar på, men men det måste vara okej ibland det med.
 
Dags att fortsätta mysa med Ebba...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0