Min största fobi..

Min största fobi här i livet har anlänt till huset - magsjukan!
Johan har spytt ett par gånger nu på tidiga morgonen och jag har sån ångest att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Kräks, att må illa och att se barnen må så dåligt är hemskt! Jag får på riktigt hjärtklappning och kallsvettas när jag tänker på vad som komma skall (för nej jag klarar mig aldrig trots alla huskurer)
Jag som hela vinterhalvåret är suuuuper noga med handsprit och allt sådant just för att slippa skiten, så kommer Johan hem med de. - Fan, fan fan!
 
Ska fortsätta sprita huset här hemma nu medan lillkillen sover...
 
Nyvaken Hugo efter gårdagens middagsvila.
 

Kommentarer
maria

Usch då, hoppas att ni andra klarar er!

2012-11-20 20:55:34
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0