Nostalgi..

 
Sitter här denna morgon och känner mig aningens nostalgisk. Jag menar på riktigt VART tar tiden vägen?!
Mina två älskade ungar växer så det knakar och man måste verkligen försöka hinna stanna upp och njuta i nuet för innan man vet ordet av är de la tonåringar (jag tvivlar inte på att det går så fort)
Dagarna kan i många fall gå ganska långsamt, men i helhet så svishar tiden förbi i en rasande fart.
 
Ebba som i december blir fyra år. En unge som alltid är nära till skratt och bus och är envis och många gånger mamma upp i dagen.
 
Hugo som om två veckor är ett helt år! Ett riktigt litet charmtroll som ler med hela ögonen och oftast får omgivningen att smälta. Energi har han så det räcker och blir över med dessutom precis som storasyster.
 
 
Nej idag ska jag försöka ta vara på dagens små guldkorn - Godmorgon.

Kommentarer
maria

Mysiga bilder! Vad fin han är lilla Hugo...

Svar: Den en bilden är faktiskt Ebba som liten ;)
Emmelie

2012-11-01 20:21:18
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0