Såld på randigt.

 
Julen närmar sig och kläder behövs alltid till barnen, kanske inte alltid det roligaste att få men mjuka paket är välbehövligt!
Jag satt och kikade lite på polarn och pyret och geggamoja som är två av mina farvoritmärken och jag inser att jag är nog rätt såld på randigt! Utan att tänka på de hade jag sparat ner mina favoriter och allt är ju förtusan randigt =)
 
Vi har sluppigt magsjukan hittills och så hoppas jag det fortsätter vara, även om jag vet de kan ta upp till 48 timmar innan det bryter ut.
Ebba hon får iallafall vara hemma från dagis idag, tråkigt eftersom hon missade HELA förra veckan och bara går mån, ons fre numera. Men jag hör inte till en av de föräldrar som skickar barnet fast det eventuellt går magsjuka i familjen, hon kan ju smitta innan hon eventuellt skulle få något.
Finns inget mer irriterande än människor som struntar totalt i sin omgivning...
 
Fortsätt hålla tummarna okej?

Kommentarer
Yohannas.se

Grrrrr vad jag håller med om att föräldrar är alldeles för ego där med att lämna in barnen fast det härjar diverse sjukdomar hemma :(
Jag älskar verkligen randigt jag med, både på mig själv och barnen!!

2012-11-21 09:32:08
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Sandra

Jag är också tokig i randigt!

Svar: Man tröttnar aldrig =)
Emmelie

2012-11-22 20:17:06
URL: http://sandranyman.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0