Trött efter en helg med besök.

 
Nu är vi återigen ensamma i vårt lilla hus, besöket från Borlänge åkte hem igen idag efter lunch. Kul att ha dom på besök och Ebba uppskattar det verkligen. Synd bara man bor så trångt, med 6 människor och fyra djur på en yta på 75 kvadrat så blir det lite intensivt så idag är jag heeelt slut efter helgens besök.
 
Nya veckan som kommer känns det som om jag har tusen saker inplanerade, katten ska kastreras, Hugo ska iväg på ettårskontroll, lekdejt på lekplayset och förhoppningsvis ska min systerdotter vara här med oss nån dag med. Därimellan ska det hinnas med allt de där vardagliga såsom matlagning, städning och träning.
 
Nu kryper jag ner under filten i soffan och inväntar solsidan, jag och Johan ska dessutom unna oss lite chockladpuddning som kvällsmys. Ja när åt jag det senast? Måste varit åratal sedan...
 
Hoppas du haft en fin kväll.

Kommentarer
michaela- med syskon i magen ♥

åh, jag förstår att det blir lite intensivt med besök,även om det förstås är underbart samtidigt! hoppas du fick vila lite nu ikväll!

2012-11-25 21:07:40
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
maria

Vad gott med chokladpudding!

2012-11-25 23:58:47
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0