Besök från Borlänge.

Godkväll.
Svärföräldrarna från Borlänge anlände efter lunch och under eftermiddagen tog vi oss till närliggande lekplats, var tvungen att trotsa kylan och blåsten och vi lyckades klara oss från regn.
Imorgon hoppas vi på bättre väder så att jag kan få inviga mitt nya plätt-järn och ta med oss matsäck ner till Nolhaga och njuta av en ledig dag tillsammans.
Gärna utan sura miner, för fy vilken period min stora tjej är i här hemma nu, trots, trots och åter trots!
För att inte tala om lilleman, intensivt är bara förnamnet. Och barnens humör smittar av sig, allt annat än leenden i denna familj för tillfället, hoppas perioden snart är över.
 
Ska hoppa ner och läsa lite nu innan jag släcker för natten, har nämligen lite sömn att ta igen - nattinatt...
 
Haha bjuder på en bild från i sommras, denna min används flitigt här hemma nu!
 
 

Kommentarer
sofie

Hoppas hennes trotsperiod går över snart och att ni får mängder med leenden istället från Ebba, men hon är väldigt söt trots den sura minen! hoppas ni har en trevlig valborg!

2013-04-30 21:27:57
URL: http://blomstertappan.blogg.se
Mysan -

sv: tack för svar! Då vet jag vad jag har att vänta mig!
För min är aktiv typ hela nätterna så den håller mig liksom vaken om jag inte är riktigt riktigt trött! :P

Kram

2013-05-01 11:16:41
URL: http://aldrigvilamysan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0