En ny vecka.

En ny vecka har vi framför oss, härligt men jag längtar redan till helgen då jag ska lämna in massa barnkläder till försäljning på en barnloppis. Så ni som är i Alingsåstraken så tipsar jag er om att besöka Alströmmers Aula på lördag 27/4 med start klockan 09, kommer säkert kunna finnas massor att fynda =)
 
Igår hade vi en väldigt trevlig trevlig dag på gården här hemma. En kompis och hennes dotter var här och barnen lekte och vi grillade. Allt som allt var vi nog utanför huset i tre timmar och det är verkligen underbart att man faktiskt kan tillbringa tid ute nu utan att förfrysa totalt. Fortsätter dock att drömma mig bort till eget hus med egen liten trädgård med staket runt - men i framtiden så kanske jag har den drömmen...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0