En påfrestande period.

Åh Gud, de är verkligen tufft att ha en pojk på snart 1,5 år här hemma!
Minns perioden som krävande när Ebba var liten med men detta tar nästan knäcken på mig vissa dagar. Han har en vilja av stål, och han har nog insett att han liksom inte riktigt får bestämma helt själv över sitt liv ännu och det protesterar han mot vill jag lova.
Senaste veckan har det skrikits tills han spytt, han har slängt sig på golven ett x antal gånger, blivit alldeles lealös i kroppen när jag försökt ta upp honom. Efter denna tid lär jag vara döv pga allt skrik här hemma förtillfället.
Förstår att de har mycket med talet att göra, att han faktiskt inte kan berätta vad han känner utan bara visa det.
Låt denna härliga lilla period gå över fortast möjligt , gärna innan jag får gåra hår på kuppen ;)
 
Haha Hugo blir alldeles förtvivlad när Melker snor hans boll, och Melker han ser grymt nöjd ut istället.

Kommentarer
sofie

Kämpa på, snart kommer denna period vara ett minne blott. Du klara det!

2013-04-19 11:45:28
URL: http://blomstertappan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0