En sån hemmadag.

Oj, oj, oj vilken lång dag det varit!
Hugo har varit lite febrig  tillochfrån och väldigt gnällig hela dagen, men nu till kvällen fick han en dos ipren så jag hoppas på lite mer sömn denna natt.
Så en hemmadag har det varit om man bortser från ett besök på maxi i förmiddags. Istället har vi sysselsatt oss med at byta till sommardäck, varit ute på gården och lekt lite samt ätit en himla god lunch som bestod av hemmagjord potatisgratäng, lax och en god sallad. Jag har även lyxat till det med att testa baka ett nytt bröd, nämligen bananbröd och det smakade himla gott och kändes riktigt saftigt att det dessutom är nyttigt är ju bara ett stort plus i kanten.
 
Äntligen fick jag chansen att klippa Ebbas lugg! Den senaste tiden har den verkligen hängt ner i ögonen men hon hade fått för sig att hon ville spara ut den, idag ångrade hon sig dock och bad mig klippa bara där fram. Så ett par cm kortare blev det allt när håret torkat och självklart blev hon jättefin.

Kommentarer
Mandy - Mamma och änglamamma

vilket hår =)

Svar: Ja de börjar bli långt och lockigt :P
Emmelie

2013-04-14 23:50:56
URL: http://mandyyss.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0