En sån skillnad.

 
Alltså titta vad jag köpte igår, Hugos första plagg i newbie serien i större storlek. Kunde inte låta bli att leta fram bodyn i storlek 56 som han hade när han var ny och jämföra. Tänk hur mycket de faktiskt växt på denna tiden? Helt otroligt och väldigt farsinerande över allt ett barn lär sig de första åren om man tänker på det.
 
Idag är himlen återigen alldeles svart och det ser ut att blåsa rätt rejält ute, regnet kommer nog när som helst. Det är lovat fint väder i helgen och jag håller verkligen tummarna att det stämmer! I helgen ska vi nämligen iväg med en mammagrupp till Borås djurpark och ha det trevligt.
Dags att göra morgon-städet här hemma och sedan efter lunch så väntar vi besök från svärföräldrarna från Borlänge.
Blir nog en fin tisdag trots regnet...
 
 

Kommentarer
Mysan -

Super fin blogg.
och vilka små goosingar du har! :P

Ha en trevlig valborg!

Svar: Men tack snälla du! Ska kika in på din blogg med, hoppas du kikar tillbaka till mig =)
Emmelie

2013-04-30 13:41:37
URL: http://aldrigvilamysan.blogg.se/
Yohannas.se

Jag vet!!! Den är såååå fin, sålde precis bodyn i 74 och nu har han tröjan i 80.. buhuuuuuuu

Svar: Älskar dom! Ja tur dom finns i större storlekar nu iaf, annars hade de vart kört för länge sedan för Hugo som har stlk 86/92
Emmelie

2013-05-01 22:39:55
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Yohannas.se

Jag hade dock velat att de hade bodysar längre än till 74 i Newbie! Tröjor bara kasar tycker jag.

2013-05-02 13:39:18
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0