Fredag men ingen vidare godmorgon.

Men att vakna till snö är väl inte riktigt okej? Ganska väntat eftersom april månad är rätt knepig när det gäller vädret. Barnen hostar på kapp och jag torkar näsor som aldrig förr, Hugos ögoninflamation har spridit sig till andra ögat och jag känner väl inte direkt att detta är någon supermorgon. Får ta tillfället i akt att fortsätta få någon ordning bland mina skåp helt enkelt , om lilleman tillåter vill säga.
 
Nu ska jag börja plocka fram lite frukost här hemma och hoppas jag piggnar till lite i humöret efter mat och ytterligare en kopp kaffe  - Godmorgon FREDAG!
 

Kommentarer
Maria - mamma till Liam ☆

fy för snö! här är den nästan helt borta tur nog

Svar: Ja våran va helt borta sen ganska länge också, men men den är nog borta redan tills imorgon.
Emmelie

2013-04-12 07:47:37
URL: http://fashionstars.blogg.se
michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

peppkramar till dig! hoppas din frdag blir okej trots allt :)

Svar: Dagen blev lååång och med lite halvkrassliga barn så gjorde de knappast saken enklare :P Men men nu är de fredagsmyyys!
Emmelie

2013-04-12 12:41:33
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Varit skruttväder här med idag. Snö i morse och regn under dagen. Nu är det dock uppehåll, men mulet. Men nästa vecka pratas om att det ska bli sol och 15 grader, hoppas det stämmer.

2013-04-12 13:46:07
URL: http://lottizdays.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0