Fredag.

Börjar dagen med ett boktips - Hungerspelen! Blev tipsad här på bloggen om denna serie och har nu läst igenom första boken och kunde knappt lägga ifrån mig den - jätte spännande! Den var lite seg att komma in i men när man väl förstod sammanhanget så kunde jag inte slita mig och nu väntar jag på att nr två i triologin ska bli ledig på biblioteket.
 
Fredagsmorgon! Solen skiner, vi planerar att åka till öppnaförskolan för att fördriva dagens första timmar på ett bra sätt, Ebba blir lät uttråkad när det är påsklov från dagis och Hugo mår bra av att aktiveras han med. I eftermiddag har min morbror bett att få låna med sig Ebba till simhallen och det är något hon sett fram emot mycket, så får väl se vad jag och lilleman hittar på här själva.
Dags för dagens bästa mål - frukost!

Kommentarer
Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Löjlmatchning är det allra sötaste, hihi :D

Oh, bästa boken! Måste nästan läsa igen...

2013-04-05 11:35:53
URL: http://madeleines.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0