Inget toppen humör.

Vaknar och får en tanke på att nu är det dags att ställa sig på vågen igen, och det skulle jag inte gjort! Jag har gått upp ett par kilo mer än vad som är okej och blotta tanken ger mig panik. Varför är det så satans lätt att gå upp när man faktiskt vet hur man ska äta och vet vad som är hälsosamt för dig? Jag har kämpat så under åren för att nå dit jag är idag och jag vägrar gå upp ett ynka gram till.
Så vi kan sammanfatta detta så att de är ingen Emmelie med ett toppen humör denna morgon inte, sen passar barnen på att trotsa extra mycket också.
 
Vissa dagar är tuffare än andra, men jag vägrar låta de sänka mig - nya tag och mycket frisk luft!
 

Kommentarer
Frida - Vita villan

Positiva tankar! Snart har du gått ner de där kilona igen!
Hoppas att dagen snart blir bättre!
Kram

Svar: Ja jag hoppas det, men ändå tråkigt när man inser de går åt fel håll :( Kram
Emmelie

2013-04-03 09:51:18
URL: http://fridsingen.blogspot.com
michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

den där vågen alltså! jag slutade väga mig för ett par år sedan. tyckte inte den tillförde något positivt alls..man blir så himla deppig när siffrorna stigit uppåt så jag förstår din känsla!

Svar: Nej jag vet vågen borde verkligen inte spela någon roll men de gör den tyvärr. Har undvikit den ett tag och levt i förnekelse typ :P
Emmelie

2013-04-03 17:11:27
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0