Kalas söndag.

Söndagen är över och jag välkomnar en ny vecka imorgon.
Efter lördagens baksmälla så förstördes hela helgen och idag har jag inte varit på humör alls. Så ingen mer alkohol för mig framöver! Den där baksmällan gjorde dessutom så hela mitt tänk kring maten raserade ganska fort.
 
Vi har vart på Neas treårskalas och barnen har ätit sötsaker så det står dom upp i halsen vill jag tro. När det gäller sådant finns det knappt något stopp på någon av dom vill jag lova. Ibland får man unna sig sådant, men nu blir de strikt i veckan som kommer och inte fika förens till helgen igen.
Kalaset vart lyckat och det var trevligt att träffa alla nära och kära på samma gång.
Nu ska här i säng i tid ikväll för att ladda batterierna för en helt ny vecka!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0