Kvällens tankar.

Ni vet känslan av att man står och stampar på samma ställe?
Den känslan befinner sig hos mig just nu.
Jag vill så gärna komma någon vart i livet, men jag vet fortfarande inte vad jag vill göra av min framtid. Jag vill ha drömmar som inte kräver massor av år i skolan.
Samtidigt så försöker jag intala mig själv hur långt jag faktiskt kommit, tjejen som jag var för 5-6 år sedan finns inte kvar.
Men självkänslan är den samma nu som då, jag ser på mig själv och skakar på huvudet.
Vill bara bli kvitt tankarna och ha ett klart mål med min framtid....
 
Bäst jag lägger mig innan jag fortsätter spinna vidare i tankegångarna..

Kommentarer
maria eek

Fina du! Lycka till med att lista ut vad du drömmer om :)

Svar: Tack så hemskt mycket!
Emmelie

2013-04-25 21:18:58
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Sofie

Ja förstår, är väll lite på samma ställe i livet. Drömutbildningen finns på Gotland och kräver 3 år där,men finns inga möjligheter att flytta dit. Så nu försöker ja tänka om, man lever ändå bara ett liv och då vill man ju fylla det med så många drömmar man bara kan! Men vi hittar nog snart något både du och jag! Fina du!

2013-04-26 08:47:54
URL: http://blomstertappan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0