Mycket frisk luft.

 
Så sitter man här alldeles rosig om kinderna efter att ha spenderat över tre timmar utomhus under eftermiddagen. Tog oss upp till "fårhagen" och hade med oss pannkakor att äta. Hundarna sprang omkring, Ebba lekte med min minsting kusin Erik och Hugo tultade omkring i backarna han med. De är verkligen de perfekta stället att besöka, bara fantasin sätter stopp för barnen.
Den friska luften har gjort mig helt slut, så nu återstår nog bara att titta på lite "unga mödrar" och sedan gå upp till sängen för att få lite välbehövlig sömn.
 
Godnatt på er.
 

Kommentarer
Trees, mamma i London

Sa himla harligt att se.. jag onskar det fanns samma miljo har for min dotter! London har bara parker att erbjuda.. och lekparker. Inte riktigt samma grej sa som "skog" i sverige.. Nar vi flyttar onskar jag mig lite gronare ;)
Var i Goteborg bor ni? (ar ocksa darifran) :)

Svar: Jag bor inte i Göteborg utan fikastaden Alingsås :) Ja skogen är faktiskt något riktigt underbart och mycket bättre än lekplatser. Ska kika in i din blogg med, ska bli spännande =)
Emmelie

2013-04-04 11:51:25
URL: http://mangofisk.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0