Trött idag!

Men oj, lördag!
Igår fick jag åkt iväg och lämnat in en hel del barnkläder som ska säljas på loppisen idag. Jag hoppas självklart få sålt massor men samtidigt så tvivlar jag för det var ju mängder med saker där redan igår.
Väl hemma igen så blev jag övertalad att gå ut och ta ett glas vin, och jag har inte druckit sedan sommaren 2010 så idag är jag bakis.
Haha och ändå drack jag bara 1 glas vin och 1,5 cider + mängder med vatten! Där har ni anledningen till att jag aldrig går ut, minsta lilla och jag blir dålig dagen efter och jag tycker inte de är värt att förstöra en hel dag. Men det var ändå skönt att komma iväg ett par timmar och bowla och ha roligt!
 
Nu ska jag hinka mera vatten och dra iväg på loppisen till nio och hoppas på att få fynda!
 
En del kläder lämnade jag in ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0