Trötta ben.

Godkväll.
Sitter här helt mör i benen efter att jag bestämt mig för att köra ett litet mini-benpass på hemmplan eftersom jag var för lat för att ta mig till gymmet. Verkar ha funkat för de bränner verkligen just nu, kort men effektivt uppenbarligen.
De sägs ju att det inte är längden på passen som räknas utan hur mycket man faktiskt tar ut sig. Tycker dock inte detta räknas som träning , egentligen helt idiotiskt eftersom man inte behöver besöka gymmets lokaler för att få nytta gjord för kroppen.
 
Idag var jag iväg och hämtade andra delen ur triologin hungerspelen så ska snart krypa ner under filten och läsa lite samtidigt som jag får i mig lite välbehövlig kvällsmat. Hoppas såklart att denna ska vara lika spännande och fängslande som ettan.
Dags att njuta av tystnaden , Johan är uppe och lägger Ebba nu så snart så - sovgott sedan.
 

Kommentarer
michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

härligt med den där trötta känslan i kroppen, när man känner att man gjort nytta ;) skönt med sovandes barn också..här är den minsta foooortfarande vaken ch inte helt lycklig. skitkul;)

2013-04-09 21:12:40
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
maria eek

Har inte läst böckerna men filmen är ju jätte bra!

Svar: Har inte sett filmen, du måste nästan läsa böckerna =)
Emmelie

2013-04-09 23:15:46
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0