Besök från Borlänge.

Helgen går på tok för fort, det är ju redan söndag.
Svärföräldrarna är på besök och idag ska Ebba få gå iväg med sin farmor på bio, det är något jag vet att hon kommer uppskatta. Att få komma iväg utan borsan och mamma och pappa är nog nyttigt!
Solen skiner från klarblå himmel och jag tänkte se om jag fick med mig sällskap så jag kunde starta dagen med att gå runt sjön, känns som det är lika bra att passa på medan vi har vädret på vår sida.
Frukostdags i familjen för oss som vart vakna sedan innan halvsex iallafall.
 
Igår satt vi ett helt gäng här hemma och drack kaffe och körde lite present-öppning för Johan som fyllde år, massor av barn och massor av stoj - Haha det hörs om dom minst sagt!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0