De två sista dagarna.

Godmorgon.
 
Nyduschad, ätit och känner mig helt klart redo för en ny dag trots att Hugo vaknade 05:42.
Barnen borde sova som stockar eftersom vi oftast är ute hela dagarna, men dom har väl helt enkelt inte tid till något så överskattat som sömn.
 
Änsålänge så vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på idag, men om vädret tillåter så har jag lust att ge mig iväg till en grillplats vid skogen och äta middagen utomhus. Barnen får möjlighet att springa av sig och hundarna likaså, så håll tummarna att vi slipper regnet. Idag och imorgon är ju faktiskt de två sista (!) dagarna med Hugo hemma, sedan ska min minsta lilla skatt börjas skolas in på förskolan, helt otroligt för alldeles nyss var han ju alldeles färsk <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0