Det tråkigaste jag vet.

Herregud, årets längsta dag eller?
Jag har vart så fruktansvärt trött men hållit modet uppe och försökt göra saker ändå.
Har hunnit med att besöka mammas kolonilott och plockat med oss lite färska blommor, bönor och morötter hem, vilken himla lyx det är att själv gå ut och plocka bara sådär.
Under eftermiddagen var vi i Nolhaga så kusinerna kunde leka med varandra, timmarna gick där med med andra ord.
 
Kvällen har jag spenderat med att göra bland det tråkigaste jag vet, nämligen rensa. Och att rensa förrådet dessutom, jag har under åren bara kastat in all skit där och har noll koll på vad som finns. Efter lite mer än två timmars arbete med hjälp av syrran så har vi kommit halvvägs in och slängt en hel massor. Skönt att ta tag i sånt här innan flytten, man får passa på och göra små röj lite då och då.
 
Nu satsar jag på att läsa ikapp mig bland bloggarna innan det är dags för att sova med dessa två hårbollar - Natti <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0