En glad nyhet!

Herregud, redan torsdag!
Skolan gör att bloggen blir lidande, men jag har helt enkelt inte riktigt samma tid att sitta och knåpa iho inlägg på morgonen längre. Jag hoppas ni har lite förståelse att det kan bli lite glesare tills man kommit in i de nya rutinerna som student.
 
I eftermiddags fick jag ett oroligt trevligt meddelande på facebook av en tjej som trodde sig ha hittat min föredetta häst.
Jag har alltså letat efter henne sedan 2005 då hon spårlöst försvann från en tjej som jag lämnat ut henne på foder till.
Min tanke var alltid att hon bara skulle vara ifrån mig några månader för att sedan återvända hem igen, men så blev det tyvärr inte.
Fick reda på att hon haft ett jobbigt liv men att hon nu sedan fem år bor här nära Alingsås, och på lördag ska jag få åka och hälsa på henne igen.
Om ni bara visste vilken lycka det är för mig att veta att hon lever och har det bra nu igen.
 
 

Kommentarer
maria eek

Vilken tur! Blev hon stulen?

Svar: Ja alltså egentligen blev hon ju det. Tanken var att hon skulle tillbaka till mig senare, men hon försvann och personen som hade haft henne lyckades försvinna också. Fick aldrig några pengar för henne eller liknande. Men är bara glad jag hittat henne igen, och hon som har henne nu har ju inget med den tragiska historian att göra.
Emmelie

2013-08-29 20:25:10
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0