En händelserik dag.

"Mamma jag är redo att springa loppet" var de allra första som kom ur Ebbas mun när hon vaknade idag.
Hon har pratat om detta hela veckan, eller ja egentligen har hon pratat om det enda sedan i början av juni eftersom det var då hon var med och hejade på mig när jag sprang.
Otur med vädret dock, mörkt och ser ut att kunna börja regna när som helst.
 
Så vi har verkligen hela dagen fullbokad med lekdate, aktiviteter i stan och sedan i eftermiddag ska jag äntligen återförenas med min tidigare häst som jag letat efter i 8 långa år! Ska bli underbart att få se henne igen, att lukta på hennes mule och bara krama om henne.
Batteriet på kameran har legat på laddning inatt, misstänker att den kommer användas ganska flitigt under dagen :)
 
Godmorgon på er alla!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0