En jobbig känsla.

Godkväll.
 
Jag sitter med en jobbig känsla i kroppen, en känsla av att aldrig räcka till och att känna mig ensam.
Jag har folk omkring mig men känner ändå känslan av ensamhet, som om jag många gånger är bortglömd.
Vill så mycket men känner mig samtidigt osäker
Självförtroendet är det inget större fel på egentligen, för jag vet att jag är så envis att jag klarar det mesta jag tar mig för på ett eller annat vis..
Annat är det med självkänslan, på bott och har egentligen alltid varit det
.
Jag säger som jag brukar "Bit ihop eller bryt ihop"...
 
 

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

kram på dig vännen! jag tror dom flesta känner så då och då..hoppas att det snart känns bättre igen ♥

Svar: Nya tag nu igen , nu igen <3
Emmelie

2013-08-25 20:45:31
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Evelina

Åh va vi är lika! Det där med självförtroende och självkänsla - spot on! Borde ses betydligt oftare än vad vi gör! :( puss!!

Svar: Ja vi får försöka oss på en date <3
Emmelie

2013-08-25 21:07:44
URL: http://ourwedding.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0