En liten nattgäst.

Fredagsmyyyys!
Ett av tre barn sover, ja för vi fick nämligen en till liten nattgäst eftersom min systerdotter så himla gärna ville sova över. Så de två storkusinerna sitter nu tillsammans under filten i soffan och kollar på Bolibompa, mysigt för de båda två.
Så imorgon får de tillsammans sjunga ikapp för pappa-Johan som fyller år imorgon :)
 
Vi har kört en riktig Svensson-fredag hittills med både tacos och och nu godis för småttingarna. Jag må vara tråkig men det är kvällar som dessa som jag uppskattar allra mest. Festandet är över, jag hade min tid innan barnen kom och jag känner mig SÅ färdig med den delen.
 
Trevlig start på helgen på er alla fina <3
 
 
 

Kommentarer
maria eek

Väldigt lik vår fredag :)

Svar: Ja, de är precis så jag vill ha dom =)
Emmelie

2013-08-23 23:06:55
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Pia-Maria

Men åhh vilka fina skålar du hade lök och tomat i! Tur du inte bjöd mig på mat för då hade dom nog legat i min handväska på vägen hem ;-)

Svar: Haha :) Små pajformar egentligen =)
Emmelie

2013-08-25 15:04:19


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0