En ny tid i livet börjar idag!

Godmorgon, klockan är strax efter halvsju och jag och Hugo har varit vakna en evighet känns det som. Hans inställda väckarklocka ringde som vanligt strax innan halvsex, nåväl jag kommer aldrig behöva väcka honom inför dagis iallafall.
Idag är det alltså dags, att åka iväg på egen hand och göra något för sig själv - studera.
Jag hoppas innerligt tiderna är väldigt bra i början så jag kan pussla ihop det så de slipper vara många timmar på förskolan till en början - jag är så tacksam för de i min släkt som vill hjälpa till att passa mina skatter <3
 
Innan det är dags att lämna barnen vid tio snåret så blir det till att mysa, krama, leka som bara den så jag slipper sakna ihjäl mig efter dom de timmar jag är iväg.
Herregud, en ny tid i livet börjar ju förfasen idag!
 
 
 

Kommentarer
Augustifamiljen

Lycka till idag :)

Svar: Tack <3
Emmelie

2013-08-21 13:09:34
URL: http://augustifamiljen.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0