En regnig dag i "regn-staden" Borås.

Godmorgon.
Idag är jag bra trött, vet inte om det är sviterna efter gårdagens besök på Leos lekland eller om jag bara har en hel del att ta igen. När Hugo slog upp sina ögon runt sexsnåret så hade jag verkligen stora svårigheter att gå upp. Kaffet gör säkert susen efter några minuter förhoppningsvis.
 
Igår var planerna från början att åka till min pappa och spendera dagen med barnen och min plastsyster där, men eftersom regnet öste ner så kändes det bättre att hitta på något annat.
Tur min vän har körkort eftersom jag saknar det, så vi tog oss en tur till Borås och spenderade sedan ett par timmar på deras Lekland. Det kändes väldigt fräscht men inte alls lika stort som Lek och Buslandet i Göteborg.
Barnen var mer än nöjda och det är huvudsaken, Ebba somnade dessutom fem minuter i bilen på vägen hem och var sedan uppe lite för länge igår kväll.
 
Ny dag, nya möjligheter!
 
 

Kommentarer
Linda Blom

Maila formeli så löser vi det snarast!! :)

Svar: har jag gjort nu =)
Emmelie

2013-08-01 09:40:58
URL: http://lindablom.se/
maria eek

Vilken mysig utflykt!

2013-08-01 20:58:40
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0