Ett litet tips.

Börjar kvällen med ett litet tips, denna borste som heter "Tangle teezer" är en gudagåva!
Blev tipsad själv på en blogg och tänkte att detta måste vara något för mig eftersom Ebba är grymt håröm och varje borstdrag är rena pinan på hennes korkskruvar. Idag testades denna på blött hår UTAN balsam, borsten bara gled igenom och inte ett enda "aj" från Ebbas mun - Högt betyg alltså!
 
Annars har dagen verkligen vart lång, nio timmar ifrån mina hjärtan och jag har saknat dom som bara den. Tur att veckans längsta dag är gjord och att jag imorgon slutar tolv så vi kan få många timmar tillsammans då istället.
Studierna är igång på riktigt och jag brottas med att hinna med disken och att plugga lite innan det återigen är dags att gå och lägga sig - Hej vardag!
 

Kommentarer
LINNÉA- MAMMA TILL EBBA & BEBIS I MAGEN♥

Visst är den grym! Och vilken snygg färg ni tog :)

Tack snälla, har velat göra om sovrummet länge men har inte riktigt tagit tag i det men nu ska det bli mysigt där inne också :) Ja utsikten är nog det bästa med huset hihi! KRAM

2013-08-28 08:03:28
URL: http://linneagranstrom.vimedbarn.se
MammaLola

Åh vart hittar man sådana?

Svar: Jag hittade min på www.bangerhead.se :)
Emmelie

2013-08-28 22:24:07
Anna

Skall genast gå in och beställa en sådan där latcho liten pryl!

2013-08-29 22:19:24
URL: http://annasviktiga.blogspot.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0