Loppis med giriga människor.

Den där loppisen gick inge vidare alls, vi fick sålt för ett par hundralappar men det var dåligt drag. Vi hade mestadels barngrejer och folket var nog ute efter annat, tråkigt eftersom jag trots allt satt väldigt billiga priser. Folk blir giriga och förväntar sig att man ska ge bort saker och det gör jag inte, framförallt inte med märkeskläder som man betalat hundratals kronor för. Finns intresset för en liten bloppis med kanonpriser?
 
Efter jag fixat fransarna så begav vi oss till stranden. Tyvärr blev vi inte långvariga där alls eftersom det började blåsa halv storm. Tanken var att vi skulle grillat där nere men vi fick inse att vädret inte var det optimala för att använda sig av en engångsgrill. Hela gänget förflyttade sig hem till oss istället där vi avslutade dagen med grillning på hemmaplan istället - en mysig lördag som avslutas med Lotta på Bråkmakargatan tillsammans med lillasyster och Ebba <3
 
 
 

Kommentarer
sofie

Men så tråkigt att ni inte fick så mycket sålt, hoppas på bättre tur för er nästa gång! står ni ofta på loppisar?!
har du aldrig varit på en krätskiva?! synd att ni bor längre bort, annars hade ni gärna fått komma på våran!

Svar: Ja de är synd! Nej detta var första gången och tråkigt att de gick så dåligt. Hade verkligen kanonpriser på allting , men men bättre lycka nästa gång antar jag =)
Emmelie

2013-08-03 22:37:00
URL: http://blomstertappan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0