Sista dagen.

Och så var sista dagen som hemmamamma gjord.
Imorgon startar allvaret, då börjar skolan och jag måste lämna ifrån mig ansvaret för barnen till några andra.
Känns riktigt, riktigt jobbigt att behöva lämna när läget är som det är med honom nu.
Jag vet att han kommer komma in i det tids nog, men jag önska bara att jag hade haft tiden att skynda långsamt.
Fram tills han är mer bekväm i situationen så ska jag tillsammans med min fina släkt försöka pussla ihop tiderna så det blir så få timmar som möjligt i början för dom bägge.
 
Jag har laddat upp med att köpa ett gäng pennor, papper och även kostat på mig det där himla busskortet som man måste ha - så imorgon är jag återigen studerande!
 
Hugos fina nalle som min syster virkade när han låg i magen har börjat få stor betydelse på förskolan, den bär han omkring på lite då och då - en liten trygghet hemmifrån <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0